رئیس جمهور:
رئیس جمهور با اشاره به اعتبارات ویژه ای که برای راه آهن غرب کشور نیاز است، گفت: اعتبارات این پروژه را از طرق مختلف تأمین می کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ 15 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پروژه راه آهن غرب کشور، اظهار کرد: ضرورت راه آهن را تایید می کنم که برای جا به جا کردن بار و رونق تجارت در منطقه به ویژه در بحث تجارت که امروز به دنبال آن هستیم و همینطور زائران مرقد مطهر اباعبدالله الحسین (ع) که مشتاقان زیادی در ایران اسلامی دارد و از همین طریق به عراق و کربلا می رسد، مهم است، بنابراین به اصل ضرورت راه آهن کاملا واقف هستیم.

وی افزود: مطالعات ما هم در دولت نشان می دهد که یکی از بخش هایی که ضرورت دارد همین پروژه است و جزو مصوبات سفر می باشد، استاندار کرمانشاه و همکاران ما در وزارت راه هم پیگیر آن هستند، اعتبارات آن را هم از طرق مختلف تأمین می کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پروژه راه آهن غرب کشور اعتبار بیشتری را می طلبد و با پروژه های دیگر متفاوت است، تصریح کرد‌: به دنبال این هستیم اعتبار این پروژه را که جزو اولویت ها است و بسیاری از گره ها را باز می کند، تامین کنیم، در این سفر کار پروژه فعال می شود و به اتمام رسیدن آن در گرو تامین اعتبار است.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: از آنجا که پروژه اعتبار بالایی می طلبد همه تامین اعتبار آن در سفر مصوب نشد اما طرقی را برایش در نظر گرفتیم که از آن طرق تامین اعتبار پروژه صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار